I dagarna har GB dragit i gång den stora glasskampen! Tävlingen går ut på att du kanrösta på din favoritsmak samt uppge vilken stad Den stad som får flest röster när tävlingen är slut (6 Juni) kommer nämligen få just GB Glass på besök och väl där kommer de dela ut en himla massa gratis glass.
 
Bara för att jag själv älskar glass så mycket lottar jag dessutom, i samarbete med GB, ut glasscheckar för 500kr till 2 andra glassälskande vinnare (varje person får 5 glasscheckar á 50:-). Lämna en kommentar här nere innan den 20:e Maj där ni berättar vilken som är er favoritsmak så har ni chans att vinna. Lycka till!
 
detta är ett sponrat inlägg
Petra

Min favoritsmak är blåbär!
Jag tror inte att din länk funkar, iallafall inte från min dator :)

Veronica

Min favoritsmak är vaniljglass med jordgubbar. Jag är helt tokig i jordgubbar, och det är inte mycket som slår det i kombination med vaniljglass, så det är min favoritsmak. Jag är verkligen en riktig glassälskare :)

Rebecca

Jordgubbsglass alla gånger! Eftersom urvalet av glassmaker typ bestod av vanilj, choklad och jordgubbsglass när en själv var barn är det nostalgi på högre nivå!

Anna

Min favoritsmak är blåbär, gärna tillsammans med nyplockade färska blåbär.

Jessica

Vaniljglass med jordgubbar, kan knappast bli så mycket mer sommar än så:-). Fast favorit smak är svårt att säga älskar kombinationen glass och bär;-).

Jessica G

Jessica
Vaniljglass med jordgubbar, kan knappast bli så mycket mer sommar än så:-). Fast favorit smak är svårt att säga älskar kombinationen glass och bär

Kerstin

Jordgubbsglass med färska svenska solvarma jordgubbar. Galet gott! Nu längtar man ju till sommaren...

Annica

Vaniljglass med blåbär är sann sommarlycka

Ann-Charlotte

Jordgubbsglass är min och dotterns favorit. Har gärna massor av annat gott på, tex chokladsås, minimarshmallows, strössel och färsk frukt/bär.

Solveig

Jag åt just GB GRÄDDGLAS NOUGAT och den är så god så man äter alldeles för mycket men det unnar jag mig:)
Man behöver absolut ingenting till men en kopp kaffe är ju alltid gott till glass.

emelie med hugo&vilma

Jordgubb röstar jag från storstaden!

emelie med hugo&vilma

Jordgubb röstar jag från storstaden!

Fredrik S

Vanilj/jordgubbe är en stor favorit.

Fredrik S

Vanilj/jordgubbe är en stor favorit.

Bea

Åh jordgubb/vanilj är verkligen min bästa smak! Häva upp en liten skål, skiva i några färska jordgubbar, lite chockadsås, några maränger och gärna sprittsa en klick grädde som toppen på verket. Som en somrigare variant av marängswich! Låt oss avnjuta kaloribomben en ljummen sommarkväll efter grillmiddag! Åhh mums!

Anonym

Åh jordgubb/vanilj är verkligen min bästa smak! Häva upp en liten skål, skiva i några färska jordgubbar, lite chockadsås, några maränger och gärna sprittsa en klick grädde som toppen på verket. Som en somrigare variant av marängswich! Låt oss avnjuta kaloribomben en ljummen sommarkväll efter grillmiddag! Åhh mums!

Bea

Åh jordgubb/vanilj är verkligen min bästa smak! Häva upp en liten skål, skiva i några färska jordgubbar, lite chockadsås, några maränger och gärna sprittsa en klick grädde som toppen på verket. Som en somrigare variant av marängswich! Låt oss avnjuta kaloribomben en ljummen sommarkväll efter grillmiddag! Åhh mums!

Emelie

Jordgubb!!!

themoneypenny

Hallon, jordgubbb och svarta vinbär! =^.^=

Anna V

Blåbär

Pomea

Blåbär är sambons (och därför min) favorit! Brukar alltid fixa nåt blåbärsaktigt när han fyller år i juni.

Elin

Chokladglass är favoriten!

malin

Blåbär !:)

Sophie Blomqvist

Blåbärsglass helt klart!! Tycker egentligen inte om blåbär men när jag fann det i glassmak var det som att en ängel hade flugit in i munnen på mig!!

Fredrik S

Hej

Såg att jag hade vunnit, kul. Men har inte fått ngt mail ännu?

Svar: Hej! Då ska jag kolla upp det med hon som har hand om vinstutdelningen! Lite avis jag är på vinsten då ;) Mvh Jennifer
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress