2 maj 2013

DAGENS

OUTFITS

 
Lite taffliga instagrambilder är allt jag kan bjuda på i dag, i alla fall for now. Men det blir så i bland förstår ni. Framför allt blir det så när 12 månaders bokföring ska göras på ca 5 timmar (nåja jag började igår), långa dagar och nätter med barn som är snuttigare än snuttigast (vad hände? jag som just började tro att vi kommit ur småbarnsåren) och så den där annalkande förskylningen som likväl skulle kunna vara en lingonvecka på intåg men som gör mig illamående av trötthet. Nej, lite perspektiv skulle här behövas. Ska bara tycka lite synd om mig själv först. Ciao.
 
torsdagstrött och comfylooken åkte på. Orangeröda slapparbyxor från HM Trend och sjal Missoni för Lindex
Petra

Men det räcker med instagrambilder för att se hur cool du är :) jättefina outfits hela tiden. Själv försöker jag fixa mig åtminstone nångång i veckan. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress