Kanske inte de mest fashionabla men helt klart de bästa sommarskorna för barn är enligt mig (efter tips förra året från en av er) är Crocs. Lillen använde sina hela sommaren, i trädgården- vid poolen- i vattnet på stranden. Nu hoppas jag på att liten kan ärva dessa i år och så får det bli nya till storebror.
 
Babyshop.se erbjuder just nu 10% på ett helt köp med koden "AVENYMAMMA" för alla mina läsare och själv tänkte jag använda koden till just ett par av dessa ovan. Nu fattas bara sooommaren!

Anna

Alltså lyckan idag när jag fick tag på en skinnjacka i 36 från HM:s the New Icons...Total!

michaela ♥

funderar faktiskt på ett par till min tvååring. inte snyggt men väldigt skönt och praktiskt!

Johanna - Life by Me

Min son hade också Crocs förra året, så himla bra :) Ska nog köpa nya denna sommar :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress