4 mars 2013

TORSDAGENS

OUTFITS

 
Glömde ju visa er outfit från förra veckan som jag hintade om på Instagram (@avenymamma). Spring is in the Air!
 
Feather Jacket Vintageonline.se (coming soon), jeans ZARA & Minnetonka
Petra

Wow vilken jätteläcker jacka, otroligt schysst färg!

Sophie

Hoppas du varken tycker jag är galen eller elak. Men följer ju dig såklart på instagram och där skrev du perfekt för cola (när du var på fest), sen idag lunch för två... Och nu i min paranoia ;) så ser jag en pytte liten bula... Förmodligen synvilla och vill absolut inte säga att du är "tjock" om du nu inte väntar nr3... Men jag kan inte hålla mig. Så kan de vara så att ni väntar syskon?
Som sagt hoppas du varken blir sårad eller arg. Är bara lilla bebisdetektiven i mig :)

Svar: Hej! Jag tycker verken du är galen eller elak men däremot så har du fel. Coca colan är för att jag inte är vidare förtjust i alkohol och dagens lite, så här i efterhand, missvisande instagram syftade endast på min lunch date med en efterlängtad kollega. Man ska aldrig säga aldrig men just nu är både jag och min man väldigt tillfreds med våra två älskade pojkar, att vi numera får sova (nåja hyfsat) på nätterna och för min del så är jag väldigt pepp på lite jobb och karriär igen så inga mer barn än på ett tag kan jag lova. Kram J
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress