19 mars 2013

THE BRAND SS13

MODE KIDDO

 
Kan tycka att ett linne som ovan skulle vara grymt passande till lillen eller vad tror ni? Hursom så gillar jag The Brands kollektion just nu, fina plagg för både flickor och pojkar!
 
the brand, Oii barnkläder
Paulina

håller med dig, älskar plagg som både flickor och pojkar kan bära. och vill man nu förtydliga könet kan man väl få göra det med en rosa tyllkjol eller något annat vldigt "pojkigt" (kan dock inte komma på vad det skulle vara?), hehe.

Jag har precis lanserat min första kollektion. 100% organisk bomull, t-shirts för både flickor och pojkar i härlig unisex modell. jag tror du hade gillat dem! Och detta är nu inte (enbart) ett marknadsföringsinlägg, jag läser ju din blogg dagligen och kommenterar då och då i "vanliga" fall också :)

http://thisispaulina.blogspot.se/2013/03/one-in-million_5984.html

kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress