Inte alls en vanlig Måndag i dag utan min första jobbmåndag på kontoret på cirka sådär 18 månader. Inte illa va? Precis pussat nyvakna gossiga barn, gjort mig en take away-latte och så konstaterat att lite ny mascara skulle inte sitta helt fel nu när det krävs pigga ögon liiiite tidigare än vanligt, men det är förstås bara en bagatell i bland det andra. So far So Good och nu hoppas jag bara på snabb, sittbar buss. Tjing!
 
plexilådan från HAY fyndade jag för 50 spänn på förra veckans superrea hos Artilleriet. Så nöjd!
Petra

Wow så spännande att komma tillbaka efter en så lång tid. Men det brukar gå snabbt att komma in i gamla gängor!
På tal om ny mascara, Noubamascaran jag vann i din tävling är super! :)

Svar: Bra, kanske borde prova den då för jag är in neeeeeeed of one :)
Jennifer Benisty

michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

LYCKA TILL på jobbet idag..kommer säkert gå toppen!

Longevity - en blogg om hälsa

Lycka till idag då!

Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Tidiga mornar på jobbet är ingen höjdare, eller tidniga mornar över huvudtaget! ;)

Anonym

Åh, spännande! Hoppas allt går vägen :)

Ninnie

Började själv jobba för tre veckor sen efter 15 månader hemma... bara en dag i veckan, men endå! Det är en speciell känsla att helt plötsligt vara tillbaka igen! :) Hoppas du haft en fin dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress