Kan ha varit en av vårens finaste söndagar hitills. Sol, grillinvigning och så en solig altan med livets (mitt) mest älskade personer- vad mer kan man begära?
 
I bland tänker jag på det här med vad som förändrats när man får barn. Självklart är det mycket men speciellt så uppskattar  i alla fall jag de kontraster som uppstått i vår vardag. Ena dagen yta yta yta (fast på ett himla kul sätt då såklart i form av jobb!) och andra dagen korv med bröd och leriga små knän i vårens första värmande strålar. Kärlek.
 
observera min vilja att slippa overallerna i dag- resulterade i små michelinos i stället för kallt var det ju trots allt!
Emma ❤ mamma till Olivia

Det där ser inte helt fel ut! :-)

Mikaela

superfin mössor! Måste kanske också klicka hem en tror jag :)

Johanna - Life by Me

Såg otroligt härligt ut!

Sandra

Hej! Jag skulle vilja tipsa om en bild & prat-grupp på facebook för barnklädes-intresserade :)
http://www.facebook.com/groups/462414663808747/
Mvh Sandra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress