21 mars 2013

IKEA METOD

INREDNING

 
Lite kökshybris har jag nog men inte så konstigt kan jag tycka med tanke på att vi har levt utan kök nu ett par veckor. I alla fall så vill jag tipsa om att spana in Ikea´s nya kökssystem IKEA METOD. Ikea vill att man ska kunna sätta ihop sitt eget kök med hjälp av olika val på köksluckor, beslag osv och även om det inte känns så unikt med tanke på att det är så de flesta köksleverantörer arbetar så är det självklart en bra idé.
 
Främt gillar jag de uppdaterade inspirationsbilderna som de släppt tillsammans med systemet. Vanliga dödliga behöver dessa för att kunna på något sätt framkalla sitt framtida köks utseende på näthinnan när man sitter där i valet och kvalet mellan ett silverbeslag, en guldknopp eller kanske inget hantag alls. I alla fall behövde jag det och använde mig sjukt mycket (som i varje-kväll-i-flera-veckor-mycket) av olika Pintarest-bords, se gärna mina egna pinnade bilder här. Någon mer som går i kökstankar?
 
pic; ikeametod.se
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress