Med nyklippt hår och nyinköpta kläder gick jag så då till kontoret i morse. Spänningen var på topp, precis den där känslan som ofta infann sig efter ett långt sommarlov när man var yngre med skillnaden att min semester inte riktigt har andats fotbollsläger (gick jag endast på för de extra aktiviteterna- själva bollen har jag alltid varit rädd för) och campingturer i europa denna gång. Dagen utvecklades till ett enda stort kärt återseende och jag känner nu när jag sitter i soffan och reder ut dagen att jag är så himla glad över mitt arbete och mina kollegor som jag saknat, tacksamhetstår på det!
 
Vill avslutningsvis passa på att dementera de "små spekulationerna" som uppkom efter dagens Instagrammande. Nej, jag är absolut inte gravid igen. Endast lite dålig på att sätta passande rubriker på trevliga jobbluncher. Så- nu vet ni det. hehe
 
ursäkta dammet på spegeln, ni vet jag är ju busy woman nu- hinner verkligen inte städa och sånt (yes!)
Sophie

Hej! Åh, var du har köpt din superfina kimono/topp??

Petra

Haha, jag tänkte att det kanske var en trea på G, men tänkte att det skulle vara ofint att fråga via Instagram :)

Em

Jättefina kläder!! Varifrån??

Emma - By Emma

ha ha. Jag tänkte faktiskt samma tanke och börhade fundera på om du drack vin sist vi sågs!;)

Kram!

Svar: Haha det gjorde jag inte då heller men som sagt, no baby. Jag tycker det är lite roligt att så många trott det trots att jag faktiskt har två barn, precis jobbat min första dag och dessutom ganska ofta lägger upp outfits utan babymage hehe
Jennifer Benisty

Emma - By Emma

Jag drog slutsatsen att trots att du inte drack vin så var det nog ingen bebis. Känns som lite dålig tajming att outa det första dagen efter mammaledigheten!;))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress