-Jag kan ta din mamma, det är ny mamma. Hmm okej, då tar jag väl den där mössan som simmat i sandlådan på förskolan då min son. Min solstråle.
 
Neon Beanie, tröja Cloo Collection, jeans Zara & kängor HM FAA
 
Filippa Wallin

Vilken gullig unge! Fina bilder! Kram på dig!

Wilma

Åh så söt! :)

Alicia F

nej men fy så söt!

Kram

Vilken sötnos, snygga skor också ;)

Kram.

Jessika

Awesome, så söt! Älskar verkligen mössan! ^^

Sanna Andersson

gud så söt =)

Louise

Åh så fin!

Emma ❤ mamma till Olivia

Åh, Cloo Collection har så mycket fina och tuffa plagg tycker jag! Vår dotter fick ett set därifrån i julklapp och jag väntar spänt på att hon ska växa i det ..

michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

sötaste lilla kiddot! tycker tröjan är så himla fin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress