I dag hade jag bestämt mig för vår och även om det började med en snötäckt trädgård så sken solen som aldrig förr lagom tills vi firat klart en liten 3-åring i huset brevid. Appråpå firande så vill jag tipsa om ett alternativ till den obligatoriska fiskdammen- Pinatan. Det verkar som om det kommer mer och mer men för mina pojkar så var de första gången de fick slå och jaga den pappersballong som till slut sprack till alla barns (och föräldrars) lycka. Kul grej!
 
min födelsedagsoutfit kommer från HM Concsious Collection, i butik från Torsdag eller redan nu för de butiker som tjuvstartat (bla Nordstan i Gbg)
 
Veronika

Snyggt! Någon som vet om någon butik i Stockholm tjuvstartat? Får nog kolla Hamngatan efter jobbet, känns som en motiverad gissning :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress