Efter ungefär en vecka på kontoret så inser jag att min garderob måste uppdateras. Det funkar liksom inte att gå med samma kläder i flera dagar i rad, rena eller ej. T-shirts är alltid bra att ha, lätta att matcha och funkar bra till vardags.
 
Ett tips för att hitta rätt volym i plaggen om man inte gillar tight som jag ofta kör på är att spana in klädkedjornas Generous sortiment och våga köpa större storlekar än normalt. Ofta är passformen perfekt och halsringningarna lagom stora för en schysst ledig look.
 
ovan t-shirt kommer från Lindex Generous sortiment och sitter superfint!
Annika M Sriwanna

Mycket snygg!

michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

bra tips! jag fastnar ofta för kläder från dom avdelningarna!

Longevity - en blogg om hälsa

Nu har jag röstat på dig!

Emilie

Kommer petibo damöverdelar snart att komma in till shopen?

Svar: Hej!
Redan i dag har Vintageonline en del överdelar men om du tänker på vårkollektionen eller någon annan specifik modell får du gärna maila [email protected] så ska vi se om just den kommer komma. Vi väntar med spänning på den nya kollektion som tyvärr blivit lite försenad. //J
Jennifer Benisty

Petra

Jag känner igen mig i ditt "problem". Samma kläder dag ut och dag innan funkar inte riktigt när man jobbar med mode och trender. Jag ska försöka mig på lite shopping, får se vad jag får ihop! Trevligt att Petitbo är på väg till shoppen!

kate

Kolla in alla mina nyttiga recept htt://kateiemarzani.se

Matilda

snygg!

JUNITJEJ

Så himla snygg!

Lisa

Tack för tipset! Jag tycker det är super svårt att hitta den perfekta tshirten så tack =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress