Pjuu, lite dålig aktivitet här på bloggen men ni förstår pappan har flytt huset för sydligare breddgrader ett par dagar och jag har jämnt sjå att lära mig hitta i köket, styra upp utelekar och underhålla mina små. Som tur är har jag världens bästa Spider och kids på besök hela helgen och tillsammans måste jag säga att vi verkligen rattar det här med 4 ungar och dess behov himla bra. Dessutom är det så fint att våra killar vaknar i exakt samma tidiga otta varje morgon, 05.58 AM, bara en sådan sak. Den imbördes förståelsen är all time high!
 
strax efter nio hängde vi på Ica i morse, en tjugo minuter senare premiärbesökte vi det nyöppnade lokala cafét. Repris i morgonbitti? Den som lever är vaken får se
 
När Annie fotograferar

Hihi all mitt stöd och sympati! ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress