I dag har vi hängt inne med hostig lillebror och regn i backen ute men i våra hjärtan är det sommar, nästan semester och självklart får man ha favoritshortsen på då. Tennishallen nästa? (u bild hittas även ett hårband ala björn borg som förklarar kommentaren)
 
 
 
elin

Hej!
Snabb fråga: din orange kavaj från H&M, hur är den i storleken tycker du? Jag är osäker på om jag ska ta min normala storlek eller större..
Tack för en underbar blogg! All lycka till dig och glad midsommar!
Elkn

Svar: Hej! Förlåt för sent svar! :) Jag tycker den är normal i storlek och oversize i modellen så jag skulle uppskatta att du ska välja din vanliga storlek. Lycka till! Jag är supernöjd med min och 300kr är ett kap! ;) //Jennifer B
Jennifer Benisty

Andrea

Hej! Jag är jättesugen på ett par byxor fr Dream nation till min 2,5-åring, men är osäker på storlek iom att han är ganska lång men smal. Han är ca 100 cm lång, blir 2-3 år lagom tro? Ofta är problemet att byxorna blir för stora i midjan men för korta i benen. Har köpt alltifrån storlek 98-110 när jag handlat till honom på senare tid.

Svar: Hej Andrea! Förlåt för sent svar! Jag skulle vilja rekommendera strl 3-4 faktiskt då för att få rätt längd på benen. Att de ska bli för stora i midjan tror jag inte du behöver vara orolig för ändå eftersom det är resår i midjan samt att både leggingsen och haremsbyxorna är ganska smala i midjan. Min 3-åring är ca 105 cm lång och bär den här storleken. Vintageonline erbjuder även 14 dagars öppet köp om det mot förmodan inte skulle passa ändå! :) Lycka till och återkom om du har ytterligare frågor!
Mvh Jennifer B
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress