Det florerar en första upplaga av lookbookbilder från den kollektion Matthew Williamson har designat för Lindex med nedsläpp senare i höst (4 Oktober närmare bestämt). Jag känner genast ett sug efter den fina långklänningen ovan och önskar att den hade gått att få tag på innan då den passat perfekt till årets bröllop i slutet av Augusti, eller vad tycker du Emma?
 
Annars så är jag väldigt taggad på skinnjackan och så kommer jag spana extra mycket på accessoarerna då dessa ser ut att vara sådana där pricken-över-iet-grejjer, ni vet när en enkel outfit behöver förvandlas till något mer personligt och spännande. 4 Oktober is the date.
 
pics; Matthew Williamson for Lindex
 
 
maja-STYLE & LIFE by Leia

Jag ser också fram emot accessoarerna:) Fast precis just nu vägrar jag ens tänka tanken att det kommer bli oktober så småningom.

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress