Ni är många som frågar om vårt nya kök och jag har tänkt att visa er men så har det liksom blivit någon typ av tunghäfta översatt till bloggform. Efter månader av planering och med resultat som vi trivs så himla bra med så kände jag för att hålla det lite för mig själv en stund till. Helt klart så är det i alla fall favoritdelen i huset och känslan av att stå där vid fönstret, med grönska utanför- nespressomaskinen som väsnas i kapp med de frukostätande barnen- och de alla de blanka ytorna kan vara den känsla jag uppskattar mest just nu. Jädra ytligt, ja men ändå ganska anspråkslöst kan jag tycka. Love.
 
köket planerade vi hos Kvik men oavsett var man väljer att köpa sitt kök så rekommenderar jag att ta hjälp med planeringen, det är gratis och himla hjälpsamt i luck, vitvaru och bänskivedjungeln
 
 
 
 
 
Petra

Så jädra schysst! Jag förstår om du gärna står där och "hänger". Sjukt snyggt

Smäm

Sjukt fint!!

Andrea

Ser hur fint ut som helst! I och för sig tycker jag att hela ert hus verkar fantastiskt! Önskar att vi också hittar huset med stort h en dag.

Sofia

Åh det ser helt fantastiskt ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress