Just när i alla fall jag trodde det slutats trendas runt Ashley och Mary-Kate så dyker de upp och gör ett designsamarbete med norska BikBok och jag inte helt överraskande så gillar jag det jag ser även om jag tror att Bikboks designteam lika mycket kan ta åt sig äran av själva designen som systrarna själva. När jag tänker efter riktigt mycket så kan de släppta lookbook bilderna till och med framkalla någon typ av längtan till vecka 32, min första arbetsvecka efter semester, och bara det borde vara ett gott betyg eller hur?
 
Vad tycker ni, hiss eller diss, sommar eller längtan tills höst? Läs mer och se mer här.
 
pics; bikbok.com
 
Anna

Jag har en kompis som jobbar för deras egna märke och tro det eller ej men dom är tydligen super duktiga designers och väldigt business och professionella.

Svar: Ja men det tror jag absolut det var mer en eloge till Bikboks egna team eftersom jag vet att vid alla samarbeten är det många människor inblandade men oftast bara de stora "namnen" som blir uppmärksammade. Inköpare, assistenter, marknadsfolk osv osv :):)
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress