Jag vet inte med er men det är något visst med flaggor som hissas, dragspel som ehh dras (eller nåt) och folkdanslaget som dansar. Kanske blandar jag ihop barndomens midsommarfiranden med den här dagen som numera är röd men strunt samma för det är liksom inte det som är det viktiga utan den här känslan av en himla fin dag med vackra minnen av bunta ihop. Dofter, känslor och ögonblick som tillsammans är den perfekta definitionen av det som kallas livet och som dessutom förstärker min tacksamhet över att få se mina barn växa upp i en del av världen som kallas Sverige. Det är inte var dag jag är stolt över det land jag lever i (snarare skäms jag över den fientliga utveckling som sker) men i dag var det för sjutton vackert. Godnatt!
 
lillen med en kär vän tittandes på hästar, fri som en fågel
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress