3 januari 2013

TULIPS

INREDNING

 
Årets första tulpaner må inte vara de piggaste men vinner vårkänslor större än både dagens sol och (även om det här är tveksamt jämnt) semmelpremiär. Regnet upphörde ju och vi tog oss, som ni säkert redan sett på Instagram, ut och iväg på en fika. Visste ni förresten att ett av mina ordspråk är " Det är aldrig för tidigt med Semlor" . Eller ja, kan vara så att jag kom på det själv typ just nu men ändå. Hur sant!!?!
 
tulpanerna sitter i min älskade karaff och ljusstakarna kommer från Tom Dixon & Iittala
 
Petra

Jag är lätt med på ditt ordspråk! Semlor är ju så fantastiskt gott! :)

Michaela- med syskon i magen ❤

jo men visst ger tulpaner härliga vårkänslor! även om det är en bit kvar till den riktiga våren är här :)

Ann-Charlotte

Karaffen är så himla fin :):) Den står högst upp på min önskelista. Nu blev jag väldigt sugen på semlor. Tur att vi ska till stan idag. Ha en fin fredag!

Jill

Förlåt om du svarat på annan plats för jag har frågat innan- men bordet jag älskar det. Är det Elips? Och hur långt är det, iläggsskivor? Tack på förhand!

Svar: Hej! Nej det är Danerka, dansk design! 😊
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress