15 januari 2013

TIDIG MORGON

ALLMÄNT

 
Nej vet ni vad, i takt med att snön faller ute så dippar min inspiration till botten och jag kände att vi behövde komma ut, fast inte ut i kylan men ändå ut äh ni fattar. Liten som sovit dåligt i natt somnade förmiddag tidigt så jag passar på att ta en latte på närmsta shoppingcenter och tänkte hinna med att förbereda lite vårinspo för er. Jag brukar ju köra säsongens trender osv men har ni egna önskemål så shoot. Jag är idel öra!
 
Vintageonline.se kommer annordna nya tävlingar inom kort då Facebookgrejjen i förra veckan blev så lyckad så önska gärna även där vad ni allra helst skulle vilja vinna från deras shop, antingen här eller på Fanpagen. Tjing!
 
espresso house is da shit för lattemammor och jag börjar bli vän med min nya dator- windows 8 växer!
Petra

Jag skulle vilja ha chansen att vinna ett presentkort på petitbo. Vill så gärna köpa nåt mer till min dotter. Har jazzbrallorna och är supernöjd!

Svar: Bra idé, lägger genast på minnet! Vad roligt att höra att du är nöjd också, älskar själv Petitbo!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress