27 januari 2013

THIS WEEKEND

ALLMÄNT

 
Oj, long time no seen? Ähh, inte riktigt men om ni undrar varför jag är lite frånvarande den här helgen så är det dels för att jag verkligen tagit helg med allt vad det innebär men sen också jobbat lite på andra håll. Vintageonline.se finns nu på Instagram under namnet @vintageonline_friends, mest för att det ju faktiskt inte bara jag som kör på där och nu vill vi att alla ska kunna vara med. Joina oss gärna och glöm inte hashtagga oss med era Vintageonline-plagg!
 
En annan liten upptäckt, troligtvis sist på bollen och absolut med svansen mellan benen så har jag nu anslutit mig till Pinterests värld. Jag har liksom kämpat emot av någon dum anledning men av ren nyfikenhet och en del köksinspirationshets av min man så klickade jag mig och som jag ångrar mig att jag inte gjort det innan. Hundra gånger bättre än Google och så snyggt. Ni hittar mig här!
 
pic; pinterest.com/jenniferbenisty
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress