Som vanligt ökar pulsen något av Mini Rodinis Lookbook-bilder. Det ser det ut att än en gång vara en välgjord, lekfull (utan att på något sätt vara barnslig) kollektion och som ni vet är det något jag verkligen ofta fastnar för. Och ni, Cardin. CARDIN killen bär. Gör den i vuxenstorlek och jag köper med en gång!!
 
mini rodini´s kollektion kommer finnas till försäljning hos oii barnkläder med start slutet av Januari
Ann-Charlotte

Såg precis bilderna på Facebook och jag älskar den oversizade tishan och glasögonen. Kollektionen kommer sälja som smör i solsken:) Ser fram mot att se alla plagg. Såg även att Cloo Collection kör halva priset på allt!! Synd att min lilla är för stor, men en tubsjal får det nog bli. Trevlig kväll!!

johanna

Men oj så snyggt. Snyggaste jag sätt på länge. De kan de där Rodini :) Älskar deras lookbook bilder och hur fint är inte deras mönster på t-shirten tjejen har. Urfint rent ut sagt. Ha en bra dag!

LADY THIRTY

Ojoj, det här bådar gott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress