Nu är det ju inte jättelänge sedan mina pojkar var babys, liten är ju trots allt bara 1,5år men ändå kan jag tycka att utbudet bland kedjorna har blivit så mycket bättre bara sedan dess. Självklart behöver inte spädbarn följa trender men däremot vill man som förälder gärna få klä sitt barn efter eget tycke och smak och därför tycker jag att det är positivt att det finns mer och mer olika uttryck även för våra små. Så länge plaggen är bekväma och lekvänliga så finns det ju inga rätt eller fel när det kommer till barnkläder men ändå så har de flesta en uppfattning om exakt vad man vill eller inte vill klä sitt barn i, modeintresserad eller ej.
 
En modekedja som jag tycker tagit några kliv frammåt när det gäller barnsortimentet och då framför allt babykollektionerna är Lindex och våren ser riktigt fin ut. Jag gillar de olika "trenderna" och rekommenderar verkligen en titt vare sig du/ni föredrar färgglatt, klassiskt ala Prinsessan Estelle (alt. dig själv som liten) eller stilrent och fräscht!
 
pics; ihopplock av bilder från Lindex.se
michaela- med syskon i magen <3

dom två nederst till höger gillar jag mycket! håller med om att lindex ryckt upp sig en hel del!

Pyttianna

Tycker också Lindex har blivit så mycket bättre! Älskar lille phant kläderna! :)

Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress