16 januari 2013

INSTAPICS?

ALLMÄNT

 
Dagar som den här när jag mest hänger med barnen runt tågbanor och annat skoj så hinner jag inte ägna så mycket tid åt bloggen men kanske desto mer uppdateringar blir det via Instagram. Har ju liksom blivit som nya dagboken (vem kommer ihåg att ta fram/släpa med sig det gamla skrället) och det är så himla kul att gå tillbaka och titta i sitt arkiv.
 
Nu skulle jag vilja få bilderna på print och undrar om ni har några tips på ställen som printar i Instaformat? Hur fin fotovägg skulle det inte bli av senaste månaderna av Instabilder? Personligt så det förslår i alla fall.
 
ni hittar mig på @avenymamma såklart!
Malin

Hej! Jag tänkte precis som du och framkallade mina bilder på Fujis hemsida. Blev jättebra, så det rekommenderas! Väldigt fint format!

Andrea

Postfoto (har jag för mig) framkallade mina instafoton i rätt format. Dock är nog maxmåttet 13x13 cm iom att kvaliteten blir lite sämre än om du framkallar råbilden eller vad man säger. Mina bilder blev himla fina iaf & fyller just nu en av de mindre väggarna i hallen :)

Petra

Jag har alldeles nyss beställt från Crimson.se, funkade svinbra!

Marie

På stickygram.com kan du framkalla dem som magneter. Kostar runt en hundring för 9 st och är dessutom en kul present.
:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress