Förra året "wrappade" jag ihop såhär och när jag läser texten i dag så känns det som hundra år men ändå så himla starkt. 2011 var liksom året då allt hände- på en gång- medans 2012 snarare har varit året då det mesta stått still. MEN då menar jag på ett riktigt bra sätt. Jag skulle också kunna kalla det för återhämntningarnas år för efter en tung början med sjukdomar och många vakna nätter så började ändå energireserverna få chans att fyllas på igen i takt med att dagarna blev längre och temperaturen stiga runt oss.
 
Det jag känner att jag är mest nöjd över är all den tid (och de pengar vi avstått från) vi valt allt lägga på barnen och framför allt den tid vi spenderat i varandra, både på bortaplan och hemma. Det är minnen vi alltid kommer bära med oss och som vi också kommer bygga vår fortsatta framtid på. Det är inte alltid solsken att vara en småbarnsfamilj på fyra men gud som jag älskar även de mulna dagarna!
 
Nu hoppade jag just ner i soffan framför Pippi så bilder från året som gått får ni se senare under 2013 (!!). Tills dess, GOTT NYTT ÅR och ta hand om varandra denna dag, och alla andra!!!
 
kärlek till er alla mina läsare
 
Petra

Gott Nytt År till dej med!
Jag hoppas att du fortsätter i samma stil som 2012, klockrent!

Svar: Tack!! Det ska jag försöka med :)
Jennifer Benisty

Ann-Charlotte

Gott nytt år!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress