6 januari 2013

GÅRDAGEN I BILDER

ALLMÄNT

 
Jag bestämde mig tillsist för att ära kvällens jubilar med nytvättat hår och en ny blåsa. Himla bra start tycker jag och det blev inte sämre när vi anlände till tillställningen. Ett hus fullt av barnfria, (fest) abstinensande vänner som inte träffats i liknande sammanhang på ett tag bjöd på en underbar kväll som blev bättre och bättre för var timma. Att värdparet dessutom annordnat någon form av galamiddag i ett hus som är höjden av inspiration och mitt i prick min smak är bara en detalj men en skön sådan. Tack G & J för igår!
 
värdinnan är grym på styling och hade dukat så fint med blandade mässing, guld och bohemiska detaljer. Less is More är så urtråkigt. Våga pryla för ett stämningsfullt resultat!
Lisa

Så fin!!
Vad är det för klänning?

Svar: Hej! Tack! Den kommer från Zara. Är på rea nu verkar det som....! :)
Jennifer Benisty

Sara Brink

Åh vilken fin klänning!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress