Just nu pågår branchmässan FORMEX i Stockholm och är man inte där själv (som jag) så kan man följa de som är det och därmed gotta sig i godbitarna på avstånd. En dag avklarad och det som faller mig i smaken direkt är ovan samarbete mellan stylisten, inredare (och bloggaren!) Sarah Widman och DBKD.
 
Sarah har designat en serie krukor och fat som kommer säljas genom företagen DBKD och det ser superfint ut av det jag sett genom bilder. Jag tycker dessutom att det är kul att återigen se ett bra exempel på när en person vars arbete gått att följa genom en blogg (och som dessutom vars stil man gillat) sedan tar arbetet vidare och skapar något man som läsare/följare kan ta till sig- rent materiellt (eller visuellt för den delen). Listan kan göras lång men för min egen del tänker jag på Anine Bing´s Blingo-kollektion och nu hennes eget märke, Elin Kling och hennes samarbeten, Trendenser-Frida´s Ipadmagazin, Ladythirty-Marias barnböcker och så nu alltså Sarah. Grattis & Pepp pepp!
 
pic; lånad av Sarah Widman
Petra

Varför inte lägga till dig och ditt arbete med Apoteket och Vintageonline.se?! Hejja du!

Svar: Tack söta!! =)
Jennifer Benisty

LADY THIRTY

Åh vilka fina!
Kan tänka mig att de skulle passa fint här hemma!

Tack söta du för omnämnandet - så gulligt av dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress