Häromdagen hittade jag det här fina ljuset på Lagerhaus, tre guldtior kan tas för ett fynd kan jag tycka!
 
Ps. I hemlighet drömmer jag fortfarande om detta men herregud, skäms ju bara när jag erkänner det här så det får bli någon gång när jag har något sjukt stort att fira. Var går er smärtgräns för ett ljus i detta I-land vi lever i?
 
ljus, lagerhaus
 
LADY THIRTY

Finfint ljus, det ska jag spana in nästa gång jag besöker Lagerhaus!
Nja 499:- är väl lite väl saftigt för ett ljus, men jag är själv riktigt sugen på ett ljus från Byredo så jag ska väl inte säga nåt :)

Granit har en del fina ljus plus att jag såg nånstans att Lagerhaus har 20% på just ljus!

Ann-Charlotte

Jag brukar köpa yankee candle. Det är bra brinntid på dom ljusen plus att dom doftar ljuvligt. Trevlig fredag!

Malin

Jag köpte faktiskt astier de villatte-ljuset i julas... Och visst sved det i plånboken men den underbara doften och känslan av lyx gjorde upp för det! Jag brukar bara tända mitt max 1 timme per dag - det räcker för att lukten ska fylla vårt vardagsrum. Så när du ska fira så tycker jag absolut att det här är en bra unna-dig-själv-present! (:

Petra

Jadu doftljus är alldeles underbara. Min smärtgräns är nog inte nådd än. Jag har både Voluspa och Byredo, men skulle gärna köpa byrdeos samarbete med svenskt tenn, 895:- kostar dem. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress