3 februari 2013

YESTERDAY

ALLMÄNT


 

Det var en fin dag igår, och då menar jag inte bara vårsolen som sken och mitt bästa sällskap utan även den energi som kom med dessa komponenter. Tänk att lite fika, shoppingpåsar och tjejsnack kan fylla på de där mammadepåerna så himla effektivt. I dag har projekt litens rum påbörjats fyllt med ideér från gårdagen och jag tror jag något typ av tema på lut. Jag ska försöka visa er eftersom sakerna kommer upp... ha en fin söndag mina vänner!

Ps. I kväll ska jag förbereda en superdupertävling på temat "energi-påfyllning" som ni kan se fram emot i morgon, stay tuned!
 
tulpaner fick följa med hem som en förlängning av den grymma lördagen på stan
 
LADY THIRTY

Låter härligt! Man behöver sådana dagar.

Petra

javisst är det härligt att komma iväg en stund och dricka sin kaffe och äta sin bulle ifred. Men lika härligt är det att komma hem igen! om inte ännu bättre?! blev det någon skoshopping?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress