Jag har ju tidigare nämnt min nyupptäckta lusta för Pintarest men så insåg jag redan efter ett par dagar att jag inte riktigt vet när jag ska ha ytterligare tid för detta bildletande. Nu har jag dock hittat lösningen och hennes namn stavas Johanna.T. Följer jag henne så räcker det och för var dag jag kikar genom flödet så har hon "pinnat" den perfekta kombinationen av outfits, inredningsbilder och annat skoj. Tack mina fina vän!
 
Ovan kombo är så himla enkelt men sjukt snygg och jag planerar att leta upp mina läderbälten i morgonbitti!
 
pic; ursprungligen härifrån men re-pinnad av Johanna.T
Lisa

Älskar bältet!!

Emilie

Följer också johanna

Petra

Oj vilket snyggt bälte. Kommer du förresten till Sthlm den 22/3 på Kidsfashioneventet? Hade varit kul att gratulera dig till den ev. vinsten!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress