6 februari 2013

SPOTTED: THE SPRING JKT

MODE

 
Precis innan snön började vräka ner i går kväll så insåg jag att mitt behov att en vårjacka är stort. Ni vet en sån där inte-vit-somrig-för-våren-dröjer-alltid-i-sverige-men-i-alla-fall-något-annat-än-dun-jacka? Jaja, den här ovan från Zara känns perfekt. Riktigt snygg faktiskt, så fort jag får tid ska jag spana i butik!
 
jacka, Zara
Linnea

Super snygg!:)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tävlingstips! Vinn en lyxig kryssning för två! Perfekt för att skämma bort sig själv och någon man tycker om! Tävla i min blogg: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

katrin.a

Åhhh den är så fin! Provade den idag och den är hur snygg som helst. Blev lite kär faktiskt :)
Men liten i storleken tyckte jag.
Kram

Svar: ÅÅÅ nu blev jag ännu mer sugen på att prova den, var det äkta skinn på kragen?
Jennifer Benisty

katrin.a

Ja, det är äkta skinn! Väldig "rak" modell, alltså ingen midja vilket jag tyckte var snygg också. Mest när man har den öppen faktiskt. Lite roligt att du precis blogga om den nu.. :)

Svar: Jag gillar också mest "rak" modell, lite rockigare liksom. Hmm nästan så jag blir sugen på att klicka hem men är lite för pank för att göra något felköp just nu så får nog vänta tills jag kommer in till stan, min minsting är ju sjuk så jag är lite bunden hemma =( Great minds thinks the same ;)
Jennifer Benisty

katrin.a

Precis så! ;)
Hm... det är också mitt "problem" just nu. Sålde på loppis i söndags men gick tyvärr under förväntan så den får väl vänta ett tag. Men nu gjorde DU mig ännu mer sugen på att köpa den med. haha
Såg det på instagram.. tråkigt. Hoppas han krya på sig snart! Min lille kille hållit sig bra sålänge *knackaiträ*, men vi var hos logoped idag (vilket i och för sig är en bra grej). Skicka lite positiv energi och varma kramar till er!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress