Nu så, vill ni höra mig från morgonens P4 Göteborg så hittar ni klicket här och under tidsintervallet 10-10.30 någonstanns strax efter mitten på filen. Det känns ändå okej det där med radio, perfekt också att det inte syns att ens kinder blossar av dold nervositet ju. Nu blir det sova, i morgon bloggfrukost och event i ottan!
 
Ps. Jag lovar att det är jag som pratar trots att ljudet lyckas försvinna precis när Avenymamma.se och mitt namn läses upp, vad är oddsen liksom!!
 
mitt kära Ipadfodral hängde på bra i dag, snyggt och praktiskt i ett när man är på språng!
Lisa

Kuul! :D

Cecilia

Men vad grym du är! Du lät ju inte alls nervös- bara naturlig, trevlig och intressant! Trevlih helg! Kram på dig!

Petra

så himla trevligt att kunna få en röst bakom din blogg!
Proffsigt!

Svar: Tack snälla, jag lever länge på den kommentaren =)=)=)
Jennifer Benisty

Sofia - Sofias Inredning

Vilket himla läckert fodral! Mer glitter o glamour åt folket! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress