Nu så finns Neon Beanie äntligen hos Vintageonline.se. Den neongula är den lillen bärt på några bilder men den kommer även i 3 fina färger till. Sådan humörshöjare och coola blir dom de små!
 
neon beanie, vintageonline.se
 
michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

jag som älskar färgglada kläder till mina barn smälte direkt för denna mössa..såå fiin!

Svar: Vad kul att höra, de är verkligen superfina! =)
Jennifer Benisty

Petra

Jättehärliga färger, kul med lite färg i det annars gråtrista vädret.

Jag är på G att köpa nya ögonskuggor och undrar hur Noubas variant satt?

Svar: Hej! Vad kul att du gillar dem :) Jag använder Noubas mörkgrå varje vecka (dvs de dagar jag behöver sminka mig =) och är väldigt nöjd. Har även apotekets makepensel som jag tycker funkar bra!
Jennifer Benisty

Ninnie

Wow! Vilken härlig. Den ska jag spana in!

Sara S

De är supercoola. Funderar på vilka färger som skulle passa mina små bleka, rödlätta tjejer.

Svar: Troligtvis antingen den rosa (härligt missmatchande med det röda håret) eller den kornblå, hade troligtvis varit supercool mot blek hy! Lova att du skickar över en bild/Instagrammar om du bestämmer dig för att köpa dem, jag ser framför mig redan hur söta de skulle vara!
Jennifer Benisty

Petra

Tack så himla mycket för ett snabbt svar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress