20 februari 2013

JAG ÄR NOMINERAD!

ALLMÄNT

 
Jag fick just världens finaste onsdagsnyhet, jag är nominerad till Årets barnmodebloggare av Loppis.se! De är min första nominering så självklart är jag så himla glad och inte mindre stolt blir jag när jag ser de inspirerande och duktiga tjejerna som är mina "medtävlande", läser ju flera av deras bloggar så det är verkligen en ära. Vill ni rösta på mig så skulle det betyda mycket för mig, kärlek!
 
tack alla för att ni är med mig varje dag- det är det som gör bloggandet så roligt!
Diana

Har varit inne och röstat nu och självklart la jag min röst på dig!! Hoppas att du vinner! Lycka till!

Svar: Tack snälla du, det betyder mycket!
Jennifer Benisty

LADY THIRTY

Hurra! Så himla kul! Grattis!
Jag har röstat :)

Petra

Jag har också röstat, givetvis på din blogg!

Svar: Tack söta!!
Jennifer Benisty

Elin

Har röstat på dig!

Svar: Tack snälla!!
Jennifer Benisty

Sofie

Va roligt! Grattis :)

Beata

Vad roligt, grattis fina!

Sara

Grattis! :D

michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

nej men så roligt för dig! grattis!

Jenny

Vad roligt! GRATTIS!

aliengirl- art is my life

Så roligt. :D
Hoppas du vinner tävlingen då!

Y A S M I N E

Grattis till nomineringen!

Ida Nilsson

Så himla roligt, grattis! :D

Sofia

Superkul! Grattis :-)

Anna

Klart jag röstar på en annan Göteborgs mamma!

Svar: Tack snälla!
Jennifer Benisty

Emma - byemmanygren

Super fin blogg!

Malin Wederberg

Grattis! :D

Sosso

Grattis till nomineringen, vill önska dej lycka till nu :)

Emma

Grattis! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress