22 februari 2013

DAGENS

MODE VINTAGEONLINE

 
Inte fotad i dag men så här ser jag i alla fall nästan ut (dock med jacka om någon satte kaffen i halsen!) nu när jag snart ska springa till bussen för en tripp till stan. Jag ska in och göra något jag inte gjort sedan mellanstadiet, då handlade det om det nya fenomenet Internet i undervisningen (ja, det fanns faktiskt en tid då detta var exotiskt) men i dag blir det något annat om än det troligtvis snuddar vid samma ämne. Följ mig på Insta om ni blir nyfikna vettja, @avenymamma is it!
 
Fårskinnsväst & Neon Beanie Vintageonline.se, boots ACNE
elin

Tummen upp!!Älskar verkligen den där västen!

Sara S

Mössorna är superfina, fasen jag som e pank, men förmodligen måste jag köpa en eftersom att det står mitt namn på dem.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress