God morgon alla goa! Ni som följer mig på Instagram (@avenymamma) har sett att jag börjat träna och därmed även skor mig med lite mer fotriktiga don, både på gymmet och nu på vardagarna. Ni som dessutom lyssnar på Amanda Schulman & Hanna Widells podcast vet också vad "Anna Anka"-looken betyder och man kan säga att det eventuellt det är den jag kör på nu, hehe (har ni inte upptäckt poddarna än tycker jag verkligen ni ska det!).
 
Det jag skulle komma till är i alla fall att ni är en del som frågat om mina minst sagt lysande skor. Nike Free 4.0 heter de och även om jag inte hittar den exakta färgen så finns de dessa ovan som är fina, spana in, jag kan verkligen rekommendera dem!
 
 
michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

härligt att vara igång med träningen! jag gillar dom överstahär massor!

Anna

De är jättefina. MEN ett varningens ord för de som tänker sig att löpa i dem, risken finns att foten "flyter" ut.

Svar: Oj, det har jag inte märkt alls. Snarare tvärtom, har inte haft bättre springskor men så är ju alla fötter olika i för sig så det är ju tur att de har fria returer!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress