Ja så blev det ju Jul till slut och veckan föll sig precis så knäckdoftande och gossig som vi hoppats på. Jag gillar grejjen med att ha lediga dagar innan själva dopparedagen precis som det var i år då ledighetslunken han kopplas på innan tomten gjorde entré. Kanske följde jag även mitt egen råd och stängde av resten och passade på att njuta av de nära och kära jag har runt mig och gud så välbehövligt efter en höst som gått i hundraåttio och mer där till. Jag tror faktiskt inte riktigt vi kommit ur julehänget ännu även om jag och min man gjorde ett gott försök i gårkväll med kompisar och mat på stan.
 
Gårdagen ja, har ni testat att spela Shuffleboard någon gång? Texas nationalsport typ (eller ja delstadssport eller nåt?) och kanske snart Göteborgs, beoendeframkallande är bara förordet och grymt kul på det sociala planet. Tack vänner för en fin kväll!
 
gårdagens blus var även julaftonens, hittas hos Lindex
Karin

Härliga tider och snygg outfit.
God fortsättning:)

Karin

Härliga tider och snygg outfit.
God fortsättning:)

Jenny

Så snygg outfit, vad är de för väska? Letar efter nån snygg avart väska kuvert väska som man kan ha när man går upp krogen :) mvh Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress