Så äntligen var det dags att kora vinnaren till det proppfyllda paketet med produkter från Yvonne Rydings nya hudvårsserie. Denna gång föll valet på Anna V som vill unna sin syster en riktigt fin julklapp!

Vill vinna åt min syster som varit föräldraledig i tre års tid nu (två underbara små killar) och som efter nyår ska börja läsa på universitet. Hennes man har läst i fem års tid och har ett halvår kvar så de har inte kunnat unna sig något "extra" på flera år. Henne önskar jag detta lyxiga paket.
 
Tack alla ni som deltog i tävlingen, jag har läst vartända bidrag och blivit rörd av många. Skickar en kram till alla som behöver lite pepp i vardagen! Ny tävlingschans inom kommer inom kort...
 
detta är ett sponsrat inlägg
Anna V

Tack så otroligt mycket! Först blev det skrikjubel och nu kan jag inte sluta le. Hade precis peppande sms-konversation med min syster när jag fick veta att hon vunnit, helt underbar avslutning på den konversationen :) Tack!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress