I dag dammade jag av mina gamla låga converse och se de passade finfint till omlottkjolen från Lindex som jag kommit att älska. Skönare plagg får man leta efter!
 
Annars njuter vi av vårt sista sommarbesök i form av min yngsta syster med kille och i dagen har spenderats med lite shopping och fikande. I huvudet börjar jag, hur mycket jag än tänker ta till vara på de sista semesterdagarna, tänka höststart. Lustigt det där hur hjärnan funkar, för trots att båtliv och strandhäng är planerat tills i morgon så kan jag ändå nästan längta lite efter svalare dagar, skinnbyxor och tjocktröjor. För att inte tala om allt som är på gång både på jobbet och i modevärlden (går i för sig lite hand i hand), spännande!
 
kjol Lindex & converse
 
Anna

Snyggt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress