28 augusti 2013

STILLEBEN

INREDNING

 
Fick fantastiska blommor av mina kollegor igår som står så fint i favoritkannan men det var inte den jag skulle tipsa om utan om framkallning av Instagrambilder. Jag körde genom instabild.se men är säker på att det finns många bra alternativ. Har ni testat någon sida så får ni gärna tipsa!?
 
Väl framkallade så satte jag alla i en enkel ram från Granit, enkelt och fullt med sommarminnen att njuta av!

bordet fyndade vi på loppis och har spraymålat det i en rosa kopparton från Jula
Saras liv

Snyggt!

Och visst är det smidigt att spraymåla. Fast farligt... Jag har nästan blivit lite besatt och nu är ungefär 50% av alla saker hemma omsprayade... ;-)

FruK

Jag framkallar mina instagram bilder genom fujidirekt. Blir helt underbara. Håller på och skapar ett stort collage av härliga minnen. Så ljuvligt!

Petra

Jag har beställt från crimson.se. Det har fungerat jättebra och bilderna är fina. Precis som man vill att det ska vara!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress