18 augusti 2013

LÖRDAGENS

OUTFITS

 
Det har hunnits med en himla massa denna helg, helgens som började med ett bröllopsdagsfirande. 5 år har vi varit gifta nu och det tycker jag är en bra anledning till att vara lite mallig. Mallig för att min man är min, jag är hans och för allt vi åstadkommer tillsammans medans vi har en massa roligt ihop. Livet!
 
I Lördagsmorse njöt vi av finfrukost på stan innan vi hämtade våra barn, favoritsysselsättning.
 
jeans Balmain, t-shirt Lindex (slutsåld på nätet men finns i butik!) & Nike Free 5.0 Liberty Collection
Sandra

Fasiken vad fint! Jag har alltid tyckt att kärleken till sin partner är extra speciell... Min man är en av få personer som jag har valt att ta in i mitt liv och älska i nöd & lust. Jag har en starkt och villkorslös kärlek till mina barn, men den kärleken känns självklar. Min man har jag valt! Och väljer åter - varje dag.
Jag och min man firar snart 1 årig bröllopsdag, känns fint det med :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress