4 augusti 2013

DATE NIGHT

OUTFITS

 
Härom kvällen hade vi barnvakt och körde en date night på stan. Kändes som en fin avslutning av semestern att prata lite vuxet och planera framtid men så ledsnade vi på det och drog till Liseberg en sväng, frisläppte lite endorfiner och avslutade med en mjukglass. När vi någon timme senare promenerade den sista biten upp mot vårt hus så var natten tropisk och syrsorna spelade och inget kändes då så härligt som att smyga in och pussa på våra små kärlekar som sussade varma i hettan. Som utomlands. Fast hemma. Så mycket bättre.
 
jag körde på nyshoppade reajeans från pierre balmain, linne & sandaler HM & kuvertväska Dior
Vivi

Hej där, måste fråga ang byxorna -är det verkligen rea på dessa?
De hänger ju för ordinarie i butik. Märkligt. Önskar en finfin höst i dessa vackra byxor ;)
Hälsningar
Vivi

Svar: Men oj, det verkar konstigt. Menar du hos wakakuu? Jag köpte mina hos dem i butiken i hovås och då fanns det ett par kvar sedan. På deras hemsida såg jag dock att de inte reades så kanske hade jag tur?
Jennifer Benisty

Vivi

Ja, stämmer. Hos Waka hängde de för fullpris, i söndags. Jag frågade dessutom, men inte. Ja, du hade verkligen tur :) så fina på dig!
Jag får leta vidare, haha..
Tack för snabb respons!
/ Vivi

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress