12 augusti 2013

DAGENS

OUTFITS

 
Ny vecka och ny outfit i form av superduperälsklingsbyxorna i skinn från & other stories. Förstår ni känslan av att plöstligt hitta dem efter år av letande, osköna linningar och pösiga knän? Eufori!
 
Annars har det varit en hyfsat pigg dag med tanke på hela helgens möhippa, herregud vad kul man kan ha på en och samma Lördag men också, herregud vad barnen inte sover längre trots att mamma kommer hem frammåt småtimmarna. Snark.
 
skinnbyxor & other stories (vårens modell av dessa), top COS, skor Eden shoes
 
 
 
Maria

snyggo! :)

Isa

Jag tror inte jag känner till någon som kan göra en svart tshirt så snygg! =)
Jag börjar nytt jobb om 2 veckor och kommer ha en del arbete i reception. Kan du inte ge ditt bästa tips på en bekväm men snygg arbetsklädsel. Gärna en man kan kombinera med sjyssta träningsskor som dina kamofärgade? =)

Svar: Men tack snälla och grattis till jobbet!! Jag ska genast fundera på lite tips, får man fråga om det är någon dresscode på ditt nya jobb? Typ strikt/svart eller dylikt? Lycka till!
Jennifer Benisty

fig

Superheta brallor!

Helena

Hej
Kalas snyggt!
Vilken sktorlek har du på din svarta top från cos?

Hälsningar Helena

Svar: Hej! Jag har strl Small och modellen är ganska rak dvs inte alls tight men inte heller oversize. Superskön i kvalitén! Lycka till :)
Jennifer Benisty

Isa

Hej! Nä, där fanns ingen dresscode mer än hel och ren. Så tyvärr så kan jag tro att lite slitna jeans går bort. Men jeans i sig var helt okej. Känner dock att kanske en kavaj eller liknande kan vara på sin plats. Köpte den vita tishan från Lindex igår oxå!

Petra

Byxorna är helt underbara. Jag är väldans sugen på dem, hur är de i storlek?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress