Härmed utnämner jag dessa skor till mina soldäcksskor (=altanskor fast på ett mer glassigt sätt). Vilken dag vi haft hörrni, mer sommar åt folket!
 
Nu ska jag ägna kvällen åt lite packning inför i morgon.Trendenser & Milk bjuder återigen in till Bloggforum och med Spider som vapendragare (eller tvärtom) tänkte jag njuta i dagarna två av ledighet, inspiration och sköna bloggfriends!

tygskor, HM
Frikadellen

De var ännu snyggare live! Tack för en solig och härlig dag!

Svar: Tack själv! Repris snart :)
Jennifer Benisty

Sara S

Åh vad snyggt, gillar både klänningen (vill se helbild) och kavajen, stod och klämde på den där kavajen i min storlek på bakluckeloppisen igår, tusan att jag inte orkade prova.

Svar: Fanns den där alltså? Attans!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress