På Söndag den 23/9  kl 19  (dvs nu i helgen)  kommer RAW Comedy Club till Göteborg och Trädgårn och jag har den äran att ge 3 stycken av er den roliga nyheten att ni+ en vän är bjudna.  Lämna en kommentar här nedan vem du vill ta med så lottar jag två vinnare redan på i morgon! (så att ni kan planera in det). Good Luck!!
 
ni kan läsa mer om eventet här och priset gäller alltså just detta datum för dig+ en vän och du har turen på din sida
Katja

Efter att ha blivit dumpad av en kille behöver jag få skratta igen...Vill väldigt gärna vinna biljetter till mig och fina vänner som ställt upp i vårt och torrt de senaste veckorna.

Sara S

Jag skulle ta med min kära make, vi behöver ett gott skratt och lite ny energi.

Martina

Jag skulle vilja gå med min sambo det hade varit jätteroligt!

Josefine

Jag vill ta med min kille Mikael. Vi har bara sett skitdålig stand up i NY tillsammans så det vore grymt att testa svensk stand up live.

Emelie

Jag vill så gärna ta med mig min sambo. Jag älskar att få skratta ihop med honom!

Johanna

Jag skulle ta med min underbara pojkvän som ÄLSKAR Axis of Awesome! Vi ville gärna gå, men då båda pluggar just nu fick CSN-pengarna prioriteras till annat :( Tack för en bra och inspirerande blogg!

Matilda

Jag skulle vilja ta med min sambo, han har varit bortrest i två
veckor. Själv har jag och bebis i magen varit hemma och längtat. Så hade varit ypperligt att hitta på något roligt och mysigt i helgen :)!

Anna

Oj oj Oj, tänk att få rymma från minis tandvärk och stors 3års-trots. Till garv!! Dessutom iklädd nåt tjusigare än snorfläckade byxor och fläckig tröja! Overkligt... Kunde kanske till och med ta bort alla gamla pappersnäsdukar ur fickorna på parkasen...

Ida

Åh, det vore kul att överraska min Olle med biljetter till det! Han deppar över ett trasigt knä och en envis förkylning samtidigt som han grubblar över om han ska våga byta jobb eller inte. Han behöver något annat att tänka på! Tack för en bra och inspirerande blogg!

Diana

Ååå! Jag skulle ta med mig min sedan i lördags nu mera äkta man! Då vi inte har planerat in någon direkt smekmånad, (det är svårt att få ihop det med en liten) så skulle det vara helt fantastiskt att på tu man hand för en kväll få skratta och framför allt få dyrbar kvalitetstid tillsammans! Jag hoppas att jag har turen på min sida och håller tummarna! :)

Diana

Ååå! Jag skulle ta med mig min sedan i lördags nu mera äkta man! Då vi inte har planerat in någon direkt smekmånad, (det är svårt att få ihop det med en liten) så skulle det vara helt fantastiskt att på tu man hand för en kväll få skratta och framför allt få dyrbar kvalitetstid tillsammans! Jag hoppas att jag har turen på min sida och håller tummarna! :)

Ann-Charlotte Sandberg

Jag hade velat ta med mig min bästis =)

Frida

Det finns få saker som är så härliga som en äkta skratt, och min bror är duktig på att leverera just dessa. Han älskar strand up men förra gången vi skulle gå blev jag sjuk och han fick gå ensam... Detta hade varit världens bästa sätt att få uppleva nått riktigt kul med brorsan och visa hur tacksam jag är för att ha just honom som min bror! Lovar att inte bli sjuk om jag vinner dessa biljetter ;)

Frida

Jag vill ta med min vän. Vi har båda haft det jobbigt på olika vis senaste tiden. Jag har bott i Göteborg i 2 år och jobbar som förskollärare och bytt jobb (förskola) o flyttat inom staden precis. Inte så plättlätt. Det hade varit trevligt med lite skojigheter på en söndag! :)

Anna

Även om jag har världens bästa sambo så är det inte honom jag skulle bjuda med. Istället är det min bästa vän som skulle få sitta vid min sida, få kan skratta så mycket och så länge åt saker som vi.

Jenny

Om jag skulle vinna skulle jag ta med min fina man på en skrattig dejtnight :-) Vi blev tvåbarnsföräldrar för 11 månader sen och sen dess har vi inte unnat oss någon kväll tillsammans, då både kassan är skral och tiden är svår att få ihop. Vi skulle verkligen behöva skratta lite tillsammans och vårda tvåsamheten lite <3

Miss Andersson

Jag vill ta med min bästa vän för att fira att vi just klarade en tenta vi pluggat för en lång tid, som lite egoboost liksom!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress