Ni är många som frågar om shoppingtips nu när säsongsbyte stundar och allt så nu tänkte jag börja fokusera på det de närmsta veckorna som lite hjälp på traven. "Modemåstena" är många därute så mitt bästa råd är att ALLTID köpa det som just du gillar och inte bara gå efter trender osv även om det alltid är kul och även det som styr utbudet i butik.
 
Ytterplagg börjar anlända och det är ett plagg jag faktiskt tycker är ganska lätt att shoppa online dessutom då det inte är lika känsligt när det kommer till storlekarna. Mina två absoluta favoritytterplagg denna höst (precis som den föregående) är pälsvästen samt Parkasen. De kompletterar varandra grymt bra och täcker många användningsområden. Här ovan har jag samplat tips på det sistnämnda, återkommer med västarna senare i veckan. Hoppas ni gillar´t!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress