27 september 2012

APOTEKET GOES PINK!

 
Det är Rosa Bandet- kampanjtid nu, först Lindex Missoni här om dagen och igår tog jag en sväng förbi Apoteket och spanade in deras utbud av "rosa" produkter. Jag valde att testa på lite C-Vitaminer (hej höstförskylningstider) & en god handtvål, perfekt till köket då lillen helt plötsligt ville (!) tvätta händerna efter maten. Är det Humlor & Rosa på flaskan så är det!
 
Något jag tycker är bra med alla de produkter som Apoteket erbjuder är att de har bra priser, dvs alla kan bidra* med något om det så bara är den fina rosa hudsalvan för en tjuga- många bäckar små...
 
*Rosa Bandet är Cancerfondens kampanj och genom att köpa de "rosa" produkterna så stödjer du kampen mot bröstcancer
 
avenymamma i samarbete med Apoteket/Apotekets Bloggpanel
Emelie

Undrar lite om du fått testa dessa produkter med tanke på att du är med i Apotekets bloggpanel eller om du faktiskt, som det står i texten, gick till apoteket och handlade dom själv?

Svar: Hej! Alla vi i bloggpanelen får till och från välja produkter vi vill testa ur deras pågående kampanjer och så är det i detta fall. Jag har inte skrivit att jag varit och köpt produkterna, eftersom så inte var fallet, men därimot var jag självklart nere i butik och spanade in utbudet "in real life" för att se hela sortimentet. Vad bloggpaneluppdraget går ut på är offentligt och finns på Apotekets hemsida dvs inget hyschpysch om du är intresserad, tex utgår ingen lön till oss bloggare utan jag har valt att ingå i den av ren och skär nyfikenhet, förhoppningsvis att det ska ge mervärde till mina läsare samt eventuellt nå ut till fler. Mvh Jennifer B
Jennifer Benisty

Daniela

Hej
Tänkte tipsa om att på Scorett säljer de en necessär som innehåller grejer från L:a bruket till förmån för rosa bandet. Visst var det L:a bruket du gillade?

Svar: Å tack för tipset!Jag älskar L:A Bruket så det ska jag verkligen spana in! =)
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress