2 oktober 2012

UNPACKING

VINTAGEONLINE

 
 
I kväll plockas det varor på kontoret. En ny laddning med den fina clutchen/ipadfodralet har anlänt och jag blir lika sugen på att trippa ut på stan med den under armen som sist. Så fina! Appråpå Ipad så har jag fortfarande inte skaffat mig en men jag är så så nära nu. Frågan är 16, 32 eller 64Gb? (måste ju utnyttja er erfarenhet)
 
I morgon tar jag och liten och drar på mässa, det vore ju synd att ligga på latsidan!
 
 
 
 
Aggie

Så snygg!!! Den vill jag ha till min "padda" och perfekt till en taps kväll på stan!

Sambon fick sin från jobbet och vi har 16 GB, men skulle minst ha valt 32 gb om jag hade köpt en själv men 64GB hade väl varit det perfekta, speciellt om du ska blogga från den. Glöm inte att köpa ett camera connection kit :-)

Är super att ha mycket space på den för vi har laddat in några barnfilmer på den tex och de tar ju lite plats.

Kram!

Alexandra

Vi har 64 men det känns i efterhand onödigt! Skulle räcka med 16 eller 32 helt klart! Vill du ha mycket bilder och musik på den så köp en med mycket minne, annars inte. Vi älskar vår paddie!

Denice

Har 16gb på min iPad å jag har ett par tusen bilder och en massa appar och man klarar sig galant på det ur egen synvinkel!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress