25 oktober 2012

PETITBO WOMEN A/W 2012

MODE

 
Okej, vet inte riktigt varför jag missat detta men som tur var så kikade jag in hos Petitbo i kväll. Äntligen så här då haremsbyxorna gjorts även i vuxenstorlekar, pojkarna har ju haft sina i ett par år (eller ja, iaf lillen) och jag älskar passformen. En annan ny modell är de nya utsvängda byxorna ala 90-tal, hur coola? Frågan är om jag skulle klara av att bära upp dem men med stylingen ovan så kanske det skulle gå.
 
Om jag är inspirerad? O, ja! Annars har vi lillfredag här hemma, älskar Torsdagskvällarna när man vet att tre dagar tillsammans väntar!
 
pics; Petitbo
Petra

Wow så himla coolt, byxorna är ju hur härliga som helst! Vill ha, men skonörd som jag är, problem med skor till såna byxor! Förslag?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress