Får jag lov att presentera höstens absolut coolaste gummistövlar; The Love Skull  Rubber Boots!!
 
Gardner and The Gang gör det igen och vi på Vintageonline.se är så himla stolta över att vara en av de första i Sverige att få sälja dessa, spana in dem här. Behöver jag säga att mina pojkar kommer knalla runt i dessa inom kort?
 
Ps. Love Skull Boots är EU-Certifierade och har ett riktigt bra pris!
 
Annica

Åh vilket ha-begär de väcker! Kan du möjligtvis ange skornas innermått så att jag vet vilken storlek jag ska beställa? Det är ju så himla olika från modell till modell när det gäller barnskor. Min son är ett och ett halvt och bör ha runt stl 22-24. Tack på förhand!

Linda

Vill ha!! Skulle också vilja ha innermått på stl 22 och stl 26/27 :)Dom var verkligen superläckra!

Svar: Hej! Nu finns storlekarna på Vintageonline.se! Kram J
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress